Regulamin

Regulamin świadczenia Usługi Brikido drogą elektroniczną / Regulamin Platformy Brikido.pl/Brikido.com/Brikido.eu

Platforma www.brikido.pl (a także www.brikido.com oraz www.brikido.eu) jest prowadzona przez spółkę Brikido Sp. z o.o. (dalej Brikido), spółkę prawa polskiego z siedzibą w Warszawie (ul. Świeradowska 47, 02-665 Warszawa), NIP: 5213974585, REGON: 52244558300000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000977295, o kapitale zakładowym w wysokości: 75 000 zł, dane kontaktowe:

e-mail: 81868e87a88a9a8183818c87c68b8785
telephone number: c3dcd0ddd8dcdbd8dbd9dbdf

I. Definicje
a) Administrator – Brikido
b) Instrukcja – obrazowe przedstawienie sposobu wykonania Obiektu, dostarczona Klientowi na podstawie Umowy w formie cyfrowej – poprzez jej udostępnienie do przeglądania w Platformie.
c) Klient – Konsument posiadający Konto, zawierający z Brikido Umowę na podstawie Zamówienia.
d) Klocki – klocki zabawkowe najbardziej popularnego na świecie producenta klocków (lub klocków z nimi kompatybilne).
e) Klocki szczegółowe – aby jak najdokładniej odwzorować kształt budowanych figurek algorytm Brikido stosuje relatywnie dużo mniejszych klocków oddających szczegółowe kształty. Klocki te (o rozmiarach 1×1, 1×2, 1×3, 1×4) zwane będą Klockami szczegółowymi. W celu potwierdzenia możliwości stworzenia przez Klienta danego Obiektu następuje weryfikacja ilości Klocków szczegółowych w Kolekcji klocków.
f) Kolekcja klocków (także Kolekcja) – Klocki posiadane przez Klienta.
g) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający Umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
h) Konto – funkcja Platformy pozwalająca na złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy.
i) Koszyk – przestrzeń w Platformie, gdzie Klient ma możliwość dodawania Obiektów planowanych do Zamówienia.
j) Obiekt – forma przestrzenna możliwa do zbudowania z posiadanych przez Klienta klocków, będąca przedmiotem Zamówienia.
k) Platforma – portal internetowy działający pod adresem www.brikido.pl (a także www.brikido.com oraz www.brikido.eu), na którym po uprzedniej Rejestracji Klient może dokonać Zamówienia Usługi.
l) Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usługi Brikido drogą elektroniczną / Regulamin Platformy brikido.pl (a także www.brikido.com oraz www.brikido.eu) ) dostępny na stronie internetowej Platformy.
m) Umowa – stosunek prawny łączący Klienta i Brikido, zawarty na podstawie Umowy i po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
n) Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – stosunek prawny zawierany między Klientem a Brikido w momencie założenia przez Klienta Konta.
o) Usługa – wykonanie przez Brikido Instrukcji.
p) Zamówienie – podjęcie przez Klienta decyzji o nabyciu Usługi i zawarciu Umowy.

II. Kwestie ogólne
a) Platforma jest miejscem, gdzie Klient, po uprzednim założeniu Konta, ma możliwość wygenerowania Instrukcji budowy Obiektu (wybranego spośród bazy Obiektów dostępnych na Platformie), z wykorzystaniem będących w posiadaniu Klienta Klocków.
b) W ramach Umowy Klient nabywa prawo do wygenerowania przez Platformę zamówionej przez Klienta Instrukcji z tych klocków. Instrukcja budowy Obiektu będzie dostępna dla Klienta wyłącznie w Platformie, bez możliwości jej pobrania, wydrukowania czy wysłania.
c) Platforma i wszelkie rozwiązania nią objęte są przedmiotem autorskich i majątkowych praw autorskich przysługujących Brikido. Każde naruszenie tych praw będzie przedmiotem dochodzenia na drodze cywilnej lub karnej.
d) Platforma przeznaczona jest wyłącznie dla Konsumentów, w celu korzystania z niej na potrzeby prywatne, bez związku z ewentualnie prowadzoną przez Konsumentów działalnością gospodarczą. Brikido nie świadczy w ramach Platformy Usług dla przedsiębiorców.
e) Brikido zezwala na zawarcie Umowy i Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną wyłącznie z Klientami z terenu: Unii Europejskiej (EU27), Szwajcarii, Kanady, Australii, Wielkiej Brytanii, Japonii, USA (z wyłączeniem następujących 14 stanów: Arkansas, Georgia, Hawaii, Kentucky, Maryland, Minnesota, Nebraska, New Jersey, North Carolina, Ohio, Rhode Island, Utah, Vermont, Washington DC).
f) Brikido wskazuje, iż korzystanie z usług elektronicznych może wiązać się dla Klienta z ryzykiem związanym z atakami hakerskimi na Brikido, w tym obejmującymi włamania do baz danych Brikido. Korzystanie z Internetu powoduje także ryzyko instalacji różnego rodzaju wirusów, programów szpiegujących, trojanów, etc. Brikido podejmuje niezbędne działania mające na celu ochronę Klienta przed powyższym działaniami oraz minimalizowanie powyższych ryzyk.
g) Korzystanie z Platformy jest możliwe po spełnieniu warunków technicznych opisanych w dalszej części Regulaminu.
h) Klient może się kontaktować z Brikido mailowo lub pocztą lub telefonicznie – wykorzystując w tym celu dane Brikido wskazane w Definicjach Regulaminu.

III. Założenie Konta
a) Warunkiem korzystania z Platformy jest założenie Konta.
b) W celu założenia Konta Klient zobowiązany jest podać następujące dane: e-mail. Loginem jest adres e-mail Klienta.
c) Po podaniu powyższych danych, Klient na wskazany przez siebie adres e-mail otrzyma wiadomość zawierającą link uwierzytelniający, który pozwala ustawić hasło do Konta Klienta. Po kliknięciu w powyższy link uwierzytelniający i podaniu nowego hasła, Konto Klienta stanie się aktywne.
d) Wraz z aktywacją Konta, pomiędzy Klientem a Brikido dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieoznaczony i może być wypowiedziana w każdym czasie przez Brikido lub Klienta.
e) Klient może zamknąć Konto zwracając się do Brikido drogą e-mailową na adres podany w Definicjach Regulaminu z prośbą o usunięcie swojego Konta. Usunięcie Konta jest równoznaczne z wypowiedzeniem przez Klienta Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Po usunięciu Konta Klient traci możliwość przeglądania ewentualnie wcześniej zakupionych Instrukcji.
f) Dla założenia Konta i prawidłowego funkcjonowania Platformy niezbędne jest korzystanie z ogólnie dostępnej przeglądarki internetowej w aktualnej wersji.
g) Klient korzystając z Konta nie jest uprawniony do dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub też do wykorzystania Platformy w celach sprzecznych z obowiązującym prawem, postanowieniami Umowy lub postanowieniami zawartymi w Regulaminie.

IV. Procedura zamówienia Usługi
a) Definiowanie klocków użytkownika
– Złożenie zamówienia jest możliwe jeżeli Klient zadeklaruje posiadanie wymaganej ilości Klocków oraz Klocków szczegółowych w ramach swojej Kolekcji klocków. Deklaracja ta odbywa się w sekcji Moje Brikido / Moje Klocki.
– Klient może na kilka sposobów zdefiniować własną Kolekcję klocków:
(i) wskazując konkretne zestawy, które posiada (w sekcji Moje Zestawy)
(ii) wskazując pojedyncze klocki, które posiada grupując je w tzw. wirtualne worki (w sekcji Moje Worki)
(iii) szacując ilość klocków za pomocą tzw. Pudełek (w sekcji Moje Pudełka), jeśli Klient nie ma pewności ile ma dokładnie klocków i jakie ma zestawy. Szacowanie polega na podaniu przez Klienta szacunkowej objętość posiadanych Klocków, które mieszczą się w zbiorniku o wymiarach 30,0cm x 20,0cm x 12,0 cm, o pojemności około 7 litrów („Pudełko”). Szacowanie ilości posiadanych klocków jest najszybszą metodą zdefiniowania Kolekcji klocków przez Klienta, jednakże nie daje pewności, iż szacunek taki odda precyzyjną ilość klocków Klienta.
Możliwe są kombinacje trzech powyższych metod. Brikido sumuje ilość klocków zadeklarowaną łącznie poprzez powyższe trzy sposoby.
– Brikido daje możliwość użycia tylko części swojej Kolekcji klocków do konkretnego zamówienia – każdy Zestaw, Worek lub Pudełko Klient może aktywować lub dezaktywować przed złożeniem Zamówienia.
b) Konfiguracja Obiektu
– Klient wybiera dostępny w Platformie model 3D Obiektu, dla którego chce dokonać Zamówienia Instrukcji.
– W pierwszej kolejności Klientowi prezentowany jest wybrany model Obiektu.
– Po zaakceptowaniu modelu Obiektu, Klientowi zaprezentowany zostanie projekt Obiektu wykonany z pojedynczych Klocków wymiaru 1×1,
– Po zaakceptowaniu wyżej wskazanego projektu Obiektu, Klient ma możliwość przełączenia wyglądu Obiektu i poznania wyglądu przykładowego Obiektu – to jest modelu wybranego przez Klienta ułożonego z przykładowych Klocków (które nie muszą odpowiadać klockom z jego Kolekcji klocków).
– W kolejnym etapie Klient zobowiązany jest wybrać rozmiar Obiektu spośród zdefiniowanych w Platformie. Na tym etapie Klient może uzyskać podgląd Obiektu w formie modelu 3D, Obiektu wykonanego z pojedynczych klocków 1×1 oraz wyglądu Obiektu ułożonego z przykładowych klocków.
– W trakcie wszystkich kroków konfiguracji Obiektu Klientowi prezentowana jest tabela/porównanie, którae zestawia objętość Klocków oraz objętość Klocków szczegółowych niezbędnych do zamówienia Obiektu z tymi samymi parametrami z jego Kolekcji klocków. Jeżeli Klient ma zbyt mało którejś kategorii Klocków, zamówienie nie jest możliwe do zrealizowania, a Klient powinien albo zmniejszyć rozmiar zamawianego Obiektu, albo zdefiniować dodatkowe Zestawy/Worki/Pudełka w sekcji Moje Brikido.
– Zrealizowana dla Klienta Instrukcja będzie uwzględniała wyłącznie Klocki o następujących wymiarach: Klocki płaskie, tzw. płytki bądź Plates 1×1, 1×2, 1×3, 1×4, 1×5, 1×6, 1×8, 1×10, 1×12, 2×2, 2×3, 2×4, 2×6, 2×8, 2×10, 2×12, 2×14, 2×16, 3×3, 4×4, 4×6, 4×8, 4×10, 4×12 oraz Klocki grube, tzw. cegiełki bądź Bricks 1×1, 1×2, 1×3, 1×4, 1×6, 1×8, 1×10, 1×12, 1×16, 2×2, 2×3, 2×4, 2×6, 2×8, 2×10, 4×6, 4×10, 4×12, 4×18, 8×8, 8×16, 12×24 i przy założeniu, iż pojedynczy płaski Klocek (1×1) typu Plate ma wymiary 0,8 x 0,8 x 0,32 cm. Instrukcja nie będzie odzwierciedlała kolorystyki klocków posiadanych przez Klienta.

c) Dodanie Obiektu do Koszyka
– Po wykonaniu czynności opisanych w punktach a-b) Klient dodaje Obiekt do Koszyka.
– W Koszyku Klient może posiadać więcej niż jeden Obiekt, przy czym Zamówienie musi być złożone na wszystkie Obiekty aktualnie znajdujące się w Koszyku, zaś Obiekty muszą się różnić od siebie (kształtem bądź rozmiarem), gdyż nie można zamówić dwóch jednakowych obiektów bowiem ich Instrukcje byłyby identyczne.
– Chcąc dokonać Zamówienia, Klient musi przejść do Koszyka, gdzie może ponownie zweryfikować jego zawartość. Następnie Klient chcąc sfinalizować Zamówienie zobowiązany jest użyć przycisku: „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po przejściu tego etapu zmiana Zamówienia nie jest możliwa (z zastrzeżeniem postanowień dalszych dotyczących odstąpienia od Umowy).

d) Płatność:
– przed dokonaniem płatności Klient jest zobowiązany do podania imienia, nazwiska, kraju zamieszkania (dla Stanów Zjednoczonych – także stanu) oraz swojego adresu (ulica z nr domu, miasto oraz kod pocztowy).
– wszelkie ceny w Platformie podane są w złotych polskich lub w euro lub w dolarach amerykańskich i obejmują wszelkie obciążenia publicznoprawne (ceny brutto),
– przed dokonaniem płatności Klient zobowiązany jest zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności,
– Brikido wymaga oświadczenia klienta o następującej treści „Oświadczam, iż wyrażam zgodę na spełnienie przez Brikido świadczenia na podstawie niniejszego zamówienia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadoma/świadomy, iż wyrażenie niniejszej zgody jest równoznaczne z utratą prawa odstąpienia od zawieranej umowy.”
– dokonanie płatności możliwe jest poprzez wskazanych w Platformie dostawców usług płatniczych, po zaakceptowaniu wymaganych przez nich dokumentów lub zgód, po podaniu wymaganych przez tych dostawców dodatkowych danych (np. numeru kart płatniczych/kredytowych bądź adresu email) lub wykonaniu odpowiednich czynności logowania (np. do portali bankowych),
– głównym dostawcą usług płatniczych w Platformie jest PayU,
– wraz z momentem uzyskania przez Klienta potwierdzenia płatności dochodzi do zawarcia Umowy,
– po zawarciu Umowy Brikido dostarczy Klientowi na adres e-mail wskazany w ramach Konta potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z treścią Regulaminu. Klient otrzyma również w tym wypadku fakturę imienną.

e) Udostępnienie Klientowi Instrukcji
– Po zawarciu Umowy uruchomiony zostaje algorytm, którego zadaniem jest wygenerowanie Instrukcji.
– Czas generowania Instrukcji jest różny, w zależności od stopnia skomplikowania Obiektu. Maksymalny czas generowania Instrukcji wynosi 24 godziny. Klient w momencie składania Zamówienia otrzyma informację o orientacyjnym czasie generowania Instrukcji.
– W niektórych przypadkach może mieć miejsce sytuacja, iż pomimo zawarcia Umowy Instrukcja nie będzie możliwa do wygenerowania (np. z powodu nieodpowiedniego składu klocków posiadanych przez Klienta lub ograniczeń technicznych algorytmu). W takim wypadku Brikido poinformuje o powyższym Klienta i dokona zwrotu płatności w terminie 14 dni od stwierdzenia braku możliwości wygenerowania Instrukcji, co będzie równoznaczne z rozwiązaniem Umowy. W przypadku, gdy Klient dokonał Zamówienia na więcej niż jeden Obiekt, a brak możliwości wygenerowania Instrukcji dotyczy jedynie części Zamówienia, rozwiązanie Umowy następuje jedynie co do tych Obiektów, co do których nie było możliwości wygenerowania Instrukcji.
– Po wygenerowaniu Instrukcji Klient otrzyma powiadomienie o powyższym na adres e-mail wskazany w Platformie. Wraz z momentem udostępnienia Klientowi Instrukcji, następuje wykonanie Umowy przez Brikido.
– Klient przez cały okres posiadania Konta, jednakże nie dłużej niż w okresie do 2 lat po ostatnim logowaniu do Konta, będzie miał możliwość korzystania z zakupionych Instrukcji. Klient nie będzie miał możliwości pobrania Instrukcji lub eksportu jej z Platformy w inny sposób.
– Instrukcja będzie obejmowała poszczególne etapy budowy Obiektu, a w każdym etapie będą zaznaczone klocki niezbędne do użycia. Każdy kolejny etap obejmuje nie więcej niż 5 klocków koniecznych do użycia.
– Klient nie jest uprawniony do udzielania osobom trzecim dostępu do Konta, powielania Instrukcji, czy jakiegokolwiek innego jej rozpowszechniania.

V. Odpowiedzialność Brikido
a) Brikido podejmuje wszelkie starania, aby (i) Instrukcje w maksymalnym stopniu oddawały podobieństwo Obiektów zamówionych przez Klienta i (ii) były możliwe do zrealizowania – to jest, aby budowa Obiektów na podstawie Instrukcji była technicznie możliwa do wykonania oraz wszystkie klocki wykorzystane do budowy Obiektu były ze sobą połączone. Dla prawidłowego wykonania Umowy nie jest koniecznym, aby Obiekt był identyczny z Obiektem zobrazowanym Klientowi w momencie składania Zamówienia.
b) W nielicznych przypadkach niezbędny do dodania klocek może nie być widoczny w Instrukcji. W takim wypadku, w przypadku trudności z budową Obiektu, Klient ma możliwość zwrócenia się do Brikido o udzielenie wsparcia. Brak widoczności danego Klocka nie stanowi o nieprawidłowości Instrukcji.
c) W najszerzej dopuszczalnym prawem zakresie, odpowiedzialność Brikido z tytułu wykonania Umowy ograniczona jest do ceny uiszczonej przez Klienta za dany Obiekt.
d) Brikido zastrzega sobie możliwość wprowadzenia przerw technicznych w działaniu Platformy, w czasie których nie będzie ona dostępna. Brikido zapewnia dostępność Platformy przez co najmniej 90% dni w skali roku.
e) Brikido nie ponosi odpowiedzialności za:
– niespełnienie przez Klienta wymogów technicznych działania Platformy,
– brak zrozumienia przez Klienta poprawnie wygenerowanej Instrukcji,
– brak umiejętności Klienta w zakresie tworzenia budowli z klocków,
– brak dostępności lub awarie serwerów zewnętrznych używanych przez Brikido,
– przeciążenia serwerów,
– przypadki siły wyższej (takie jak kataklizmy, wojny, epidemie, strajki, zamieszki społeczne, akty prawne wydane przez uprawnione organy, etc.) uniemożliwiające wykonanie Umowy,
– sposób wykorzystania Instrukcji przez Klienta,
– brak możliwości wykonania przez Klienta Obiektu na podstawie Instrukcji w przypadku wyboru przez Klienta opcji oszacowania Klocków (z zastrzeżeniem, iż wyłączenie odpowiedzialności dotyczy przypadku, gdy Instrukcja została wygenerowana poprawnie, jednakże Klient nie posiadał Klocków niezbędnych do wykonania Obiektu).

VI. Odstąpienie od Umowy
a) Klient ma prawo odstąpić od Umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
b) Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o Prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:
– w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
– o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
c) W ramach Platformy Klient ma możliwość zawarcia Umowy wyłącznie po złożeniu oświadczenia, iż wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Brikido usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co będzie równoznaczne z utratą takiego prawa przez Klienta. W sytuacji, gdy Klient nie wyraża zgody na złożenie takiego oświadczenia, zobowiązany jest przerwać składanie Zamówienia i ma możliwość indywidualnego złożenia Zamówienia wysyłając stosowną wiadomość na adres e-mail Brikido wskazany w Definicjach Regulaminu, gdzie będzie przeprowadzony przez indywidualny proces zawarcia Umowy.
d) W przypadku, gdy nie zachodzi przypadek wyłączenia prawa do odstąpienia od Umowy, termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
e) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Brikido o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres e-mail, na adres pocztowy lub elektroniczny wskazane w Definicjach Regulaminu).
f) Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który zamieszczony został w Załączniku do ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
g) Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
h) W przypadku odstąpienia od Umowy Brikido zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Brikido został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
i) Brikido dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument uiszczając cenę za Zamówienie.

VII. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
a) Zasady ochrony danych osobowych Klienta zawarte są w Polityce prywatności, która dostępna jest pod adresem: www.brikido.pl/pl/polityka-prywatnosci/

VIII. Reklamacje
a) Klient może składać reklamacje dotyczące Usługi lub w zakresie świadczonych przez Brikido usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Brikido wskazany w Definicjach Regulaminu lub na wskazany tam adres pocztowy.
b) Brikido udzieli odpowiedzi na Reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi na reklamację w tym terminie równoznaczny jest z uznaniem reklamacji przez Brikido za zasadną.
c) Brikido udzieli odpowiedzi na reklamację spełniającą wymagania określone w niniejszym paragrafie w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta wskazany w Platformie (chyba, że Klient w reklamacji poda inny adres e-mail).
d) Złożenie reklamacji nie wyłącza prawa skorzystania przez Klienta z sądowych lub pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów.

IX. Możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów
a) Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów (w tym związanych z rozpatrzeniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń) z Brikido.
b) Klient w szczególności może:
– skorzystać z pomocy prawnej oferowanej przez powiatowych rzeczników konsumentów,
– zwrócić się o nieodpłatną pomoc prawną do podmiotów ją świadczących na podstawie odrębnych przepisów,
– zwrócić się o nieodpłatną pomoc prawną do organizacji pozarządowych, w których zakresie działalności jest pomoc konsumentom lub udzielanej pomocy prawnej,
– uzyskać niezbędnych porad prawnych na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl,
– zwrócić się o przeprowadzenie mediacji z Brikido.
c) Brikido odmawia stosowania pozasądowego trybu rozwiązywania sporów konsumenckich określonego w ustawie z dnia z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

X. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.
2. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają uprawnień Klienta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku kolizji między tymi przepisami a postanowieniami Regulaminu, stosuje się te bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
3. Wszelkie spory związane z zawarciem i wykonaniem Umowy będą rozstrzygane przez sądy polskie, właściwe dla siedziby Brikido, według polskich norm proceduralnych.
4. Bez względu na okoliczności i kwalifikację prawną Umowy, Brikido i Klient wyłączają stosowanie do Umowy Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, sporządzonej w Wiedniu dnia 11 kwietnia 1980 r. oraz Konwencji o przedawnieniu w międzynarodowej sprzedaży towarów, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 14 czerwca 1974 r.
5. Brikido ma prawo dokonywania zmiany Regulaminu, przy czym dla Klienta obowiązującym jest wersja Regulaminu z daty zawarcia Umowy. Jeżeli zmiana Regulaminu w przyszłości miałaby wpływ na Klientów, którzy dokonali zakupu w przeszłości (przykładowo poprzez zmianę warunków dostępu do Platformy), otrzymają oni informację o planowanej zmianie Regulaminu na co najmniej 7 dni przed jej wejściem w życie. Klienci, którzy nie będą wyrażali zgody na zmianę Regulaminu, mogą wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2024 roku i obowiązuje do Umów zawartych po dacie jego wejścia w życie.